Olvasóink számára biztosan ismerős a Gorilla Glass márkanév, azt viszont már kevesebben tudják, hogy ez a Corning nevű cég terméke. Az edzett üveg borítást ma már számtalan mobilgyártó alkalmazza, sokszor nem csak az elő- hanem a hátlapon is találkozhatunk vele. Egyik legrégebbi partnerük az Apple, akik 10 éve, az első iPhone megjelenése óta használják a Gorilla Glass üveget a telefonjaikon. Most ezt az együttműködést még szorosabbra fűzik, melynek egyik lépéseként a cupertinói vállalat potom 200 millió dollárt (kb. 56 milliárd forint!) fektet be a Corningba, illetve az általuk gyártott Gorilla Glass üvegek fejlesztésébe. Ezt az óriási összeget a kutatás és fejlesztés, a feltőkésítés és a legmodernebb üveggyártás területei között osztják majd el.
Az Apple pénzügyi igazgatója, Jeff Williams azt nyilatkozta: „A Corning kiváló példája egy olyan cégnek, amely folyamatosan innovációra törekszik, ráadásul az Apple egyik legrégebbi beszállítója. Aki ma iPhone-t vagy Ipadet vásárol, az minden érintésnél a Gorilla Glass üveget használja. Nagyon büszkék vagyunk erre az együttműködésre és a Corninggal közösen fektetünk be innovatív gyártási technológiákba.” Ez a komoly pénzköltés nem felelőtlenség, hanem az Apple új Fejlesztési Alapjának részeként történik. Néhány hónapja Tim Cook jelentette be azt a kezdeményezést, amely szerint legalább 1 milliárd dollár összegben szeretnének befektetni különböző amerikai illetőségű cégeknél. Ezt amúgy könnyen megtehetik, hiszen az Apple-nek csak a készpénz állománya már 250 milliárd dollárnál jár, ami olyan nagy összeg, hogy bőven kifizethetnék belőle Magyarország teljes államadósságát is.