Faceliften esett át az ikonikus brit luxusterepjáró, a Range Rover. Külsőleg csak finoman nyúltak hozzá, szemből megújult a lökhárító és a hűtőrács kinézete, valamint immár Pixel-lézer fényszórókat is kérhetünk az autóhoz. Hátul szintén új lámpák jelzik, hogy a frissített változatot látjuk az utakon.
Belül nagyobb változásoknak lehetünk szemtanúi, hiszen a Velar modellben debütált dupla, 10 hüvelykes érintőkijelzős középkonzol ide is bekerült. Ezen keresztül vezérelhetjük az autó szinte összes funkcióját, a fizikai gombok szinte teljes mellőzésével. Új, akár 24-féle irányban(!) állítható ülések, indításkor kiemelkedő sebességváltó-kapcsoló és átalakított ajtópanelek is fogadják a beülőt.
No és elképesztő luxus is, hiszen akár négyszemélyes változatot is kérhetünk, ekkor a hátul ülők ugyanolyan luxusfotelekben terpeszkedhetnek, mint elöl, sőt a fejtámlákba épített 12 hüvelykes kijelzőkön felül lábtámasz, 4G WiFi hotspot, számos töltőcsatlakozó, illetve 25-féle(!) masszázsprogram közül is választhatnak.
A motorháztető alatt is dolgoztak a mérnökök, a legfontosabb újítás a plug-in hibrid kivitel megjelenése. Ennél egy 2 literes, négyhengeres turbós benzinmotort kapunk, a villanymotorhoz pedig egy 13,1 kWh-s akkumulátor tartozik. A rendszer összteljesítménye 404 lóerő és 640 Nm, így a 0-100 gyorsulást 6,4 másodperc alatt letudja a hatalmas test. Teljesen elektromos módban akár 51 kilométert képes megtenni, ezzel itthon jogosult lesz a zöld rendszámra is.
Akinek a pénz (és a környezetvédelem) nem kérdés, választhatja az SVAutobiography Dynamic kivitelt, ebben az esetben egy 5 literes, kompresszoros V8-as mozgatja az autót. Az 5,1 másodperces gyorsuláshoz az 565 lóerő és a 700 Nm-es nyomaték segíti hozzá a hatalmas testet. A megújult Range Rover már rendelhető a kereskedéseknél, árakról a gyártó nem közölt adatokat.



















