Amikor a Peugeot bemutatta az új 508-ast, már világossá tette, hogy nem csak a klasszikus benzin és dízelmotorok közül választhatnak a vevők. Most már teljesen biztos, hogy az idén ősszel piacra kerülő (és jövő év elejétől kombi karosszériával is kapható) újdonság nemsokára plug-in hibrid kivitelt is kap.
A típus egyik fő érdekessége az lesz, hogy a gyártó úgy oldotta meg az akkumulátor, az elektromotor és a többi plusz alkatrész elhelyezését, hogy az sem az utastérből, sem pedig a csomagtérből nem vesz el helyet. Ez pedig komoly előny lehet a többiekkel szemben, hiszen általában valamilyen kompromisszumot kell kötni az ilyen kombinált meghajtásnál. A 2019-ben érkező plug-in változatnál a hajtás alapja az 1,6 literes, négyhengeres turbós benzines motor lesz, mégpedig 200 lóerős teljesítménnyel. Ehhez adódik hozzá a hátsó kerekeket hajtó, 100 lóerős elektromotor, mely így összkerék-hajtást is biztosít.
A rendszer harmadik eleme természetesen a lítium-ion akkumulátor, ennek kapacitása jelenleg nem ismert, de annyi biztos, hogy legalább 50 km-t képes lesz teljesen elektromos módban megtenni az autó (és ezzel a jelenlegi hazai szabályok alapján jogosult lesz a zöld rendszámra). Mindezek mellett pletykálnak arról is, hogy készül egy GTi verzió is az igen dekoratívra sikerült 508-ból, de ez még a távolabbi jövő zenéje. A plug-in változat akár már októberben bemutatkozhat a Párizs Auto Show kiállításon, megvásárolni viszont csak 2019 folyamán lehet majd.