Hirdetés

Egy új készülék megjelenése mindig jó alkalom egy kis botrány fellángolására. Még inkább igaz ez, ha történetesen egy gyártó zászlóshajójáról van szó. A Samsung egyszer már csúnyán megégette magát (szó szerint) a Note7-tel, de kilábalt a kínos helyzetből és minden erejével az S8-ra és annak sikerére fókuszált. A siker el is jött, de ismét árnyékok vetülnek rá, bár talán most nem akkora nagy a baj, mint a Note7-nél volt. Nemrég a piros kijelzők miatt támadták a kritikusok a koreai óriáscéget, de mint kiderült, ez egy villámgyorsan kiadott szoftverfrissítéssel orvosolható.

Ám máris itt az újabb probléma, bizonyos felhasználók azt jelezték, hogy teljesen új S8-asuk egyszerűen lefagy vagy magától újraindul, teszik ezt akár készenlétben akár teljesen hétköznapi szituációkban. Ilyenkor sokszor csak a hard reset, tehát a gombkombinációval való újraindítás segít, de volt, akinek gyári állapotra visszaállítás után sem szűnt meg a jelenség. A hibát egyelőre a sima S8-ason tapasztalták az amerikai AT&T és a Verizon ügyfelek, de lehetséges, hogy globálisan előforduló problémáról van szó. A Samsung egyelőre azt javasolja, hogy az érintettek vegyék fel a kapcsolatot a szolgáltatójukkal és persze a gyártóval, hogy megoldást találjanak a helyzetre.

Hirdetés
FORRÁSphoneArena
Rusi
Több mint egy évtizede foglalkozom telekommunikációval, számos területén dolgoztam már, de bármerre is vitt az utam, az újságírástól nem tudtam és nem is akarok szabadulni.

5 HOZZÁSZÓLÁS

  1. Sokat akar a szarka,nem bírja a farka.Így jártak.Engem végül is nem érintenek majd ezek a röhejes problémák egy majd félmillás telefon miatt 😀 Abból inkább veszek egy másik kocsit a családnak 😀 Nem ezt a fostalicska szar telefont enyiért 😀

  2. Hello!Azt lehet tudni,hogy ezek a készülékek amikkel problémák adódtak ezek a snapdragonos vagy samsung processzoros készülékek?

  3. A napokban az én Note 4-em is pontosan ugyan ezt a jelenséget kezdte el produkálni!

Comments are closed.