Ahogy az minden határidős dologgal szokott lenni, az emberek többsége az utolsó napokra hagyja az adategyeztetést. Az adategyeztetés határideje június 30, így rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit. Valószínű a fennmaradó idő nem lesz elég arra, hogy minden ügyfél elvégezze a szükséges adminisztrációt, így a vállalat július 1. utáni lekapcsolást követően biztosítja, hogy az ügyfelek visszakaphassák a korábbi hívószámukat és egyenlegüket.
„Feltöltőkártyás ügyfeleink nagyon fontosak a számunkra, ezért mindent elkövettünk, hogy minél több csatornán, a lehető legtöbb ügyfél adategyeztetését időre elvégezzük. Egyértelmű azonban, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést. Természetesen meg kell felelnünk a törvényi előírásoknak, de ez nem jelenti azt, hogy beletörődünk abba, hogy ügyfeleink elveszítsék hívószámunkat és egyenlegüket. Ezért a kötelező lekapcsolás után 60 napig lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek, hogy az üzleteinkben, új szerződéskötéssel visszakaphassák eredeti hívószámukat és egyenlegüket.”– mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
A Telenor köteles lesz július 1-jén lekapcsolni a nem egyeztetett SIM kártyákat, így ezek az ügyfelek nem fogadhatnak, illetve indíthatnak hívást, SMS-t, csak a 112-es segélyhívót hívhatják majd. Ha azonban szeptember 1-ig felkeresik valamelyik Telenor üzletet és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják. Ez főként az idősebbeknek segítség, akik nem tudnak június 30-ig eljutni az üzletekbe.
Aki június 30-ig a Telenor weboldalán intézi az adategyeztetést, ajándék 500 MB adatot és hálózaton belüli lebeszélhető 20 percet kap ajándékba.