2015. október 9-én ismét megrendezésre került az Effie díjátadó gála, ahol a Telenor két dobogós helyett is szerzett a népszerű Hipernet kampányával.
A marketing és kommunikációs iparág egyik legnépszerűbb díja az Effie-díj, amit idén a Pesti Vigadó dísztermében rendeztek meg.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen ítélte oda a díjakat a pályázóknak.
Mondvay Dániel, marketingkommunikációs csoportvezető a következőt nyilatkozta:
„A reklámfilmekben és webizódokban Pokorny Lia különböző helyzetekben, a nézőket megszólítva kért segítséget hétköznapi problémái megoldásához, melyeken aztán okostelefonjával és a Hipernettel sikerült átlendülnie. A megoldásokat olyan mobilkalmazások adták, mint például a Vigyél Haza! kutyakereső applikáció, vagy épp a Google Fordító és a Telenor MyTV.”
Óriásplakátok, online kampány, ország roadshow, illetve PR aktivitások segítették a céget a kampány népszerűvé válásához.
Pokorny Lia, a kampány főszereplője az alábbi videóban gratulál a cégnek:
A Telenor igyekszik minél több helyen népszerűsíténi a Hipernet-hálózatát, ilyenek például a közösségi oldalak (Facebook, Google+, Twitter), ahol a Hipernet Guruvá kiképzett dolgozók népszerűsítik a már egyébként is népszerű hálózatot. A Hipernet Guruk saját blogot is működtetnek, amit itt tudtok megnézni.
forrás: Telenor Magyarország Zrt.