Bejött a Netflixnek a fizetős jelszómegosztás, majdnem 6 millió új előfizető érkezett a negyedéves jelentés alapján.
A Netflix legújabb negyedéves jelentése szerint a streamingóriás növelte a bevételét, nyereségét és az előfizetők számát is ebben az időszakban. Az eredmények felülmúlják az előrejelzéseket és az elemzők várakozásait.
A fizetős jelszómegosztás az Egyesült Államokban 5,8 millió új előfizetőt hozott, a vállalat pedig bejelentette, hogy szinte minden hátralévő régióban bevezetik az alfiókok rendszerét.
A 15 oldalas jelentés alapján kevesen mondták le a szolgáltatást, miután kitessékelték őket a barátaik, családtagjuk fiókjából. A Netflix kivezette a Basic csomagot az Egyesült Államokban, ami a legolcsóbb reklámmentes lehetőség volt 9,99 dollárért, helyette pedig a 6,99 dolláros Standard with Ads csomag választható, reklámokkal, vagy a reklámmentes Standard 15,49 dollárért, illetve a Premium 19,99 dollárért. A Basic csomagot már csak azok használhatják, akik eddig, de amint másikra váltanak, többé nem vehetik igénybe az egykori opciót.
A cég azt is felfedte, hogy egyelőre nem támaszkodik a reklámokból származó bevételre. A Nielsennel és az EDO-val közösen dolgozik azon, hogy innováljon, illetve, hogy vonzóbbá tegye fejlődő hirdetési lehetőségeit a partnerek számára.