Hirdetés

Itt az Apple Vision Pro reklámja, a tavaly júniusban bemutatott headsetből eddig körülbelül 180 000 darabot adtak el a pletykák szerint, most egy népszerűsítő videót tett közzé a vállalat az eszközről.

A reklám bemutatja a headset használatát a hétköznapokban: munka, szórakozás, otthon, a repülőn – a Vision Pro segítségével a digitális és a fizikai teret gördülékenyen kombinálhatjuk, ezáltal számos új lehetőség adódik.

A Vision Pro várhatóan nem válik tömegtermékké, többek közt az ára miatt. A pletykák szerint a vállalat dolgozik egy olcsóbb változaton, ez jövőre mutatkozhat be. Az új headset a Vision One nevet viselheti, gyengébb lapkával és rosszabb minőségű kijelzővel érkezhet.

Nemrég kiderült, hogy egyelőre nem lesz Netflix alkalmazás az Apple Vision Próra, ami persze nem jelenti azt, hogy soha nem lesz elérhető az app a Vision Prón, inkább csak arról lehet szó, hogy a streaming óriás kivárja, hogyan alakulnak az eladások és a termékkategória népszerűsége.

Jelenleg a YouTube és a Spotify sem tervez natív alkalmazásokat az eszközre, a böngészőn keresztül azonban fogyaszthatóak az általuk kínált tartalmak.

Az Apple TV+ természetesen elérhető a Vision Prón, ráadásul nem csak egy virtuális kijelzőt, hanem egy úgynevezett Apple Immersive Video formátumot is kapunk, ami 180 fokos 3D-s videót jelent 8K felbontásban, Spatial Audióval.

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.