Nem kérdés, hogy a virtuális valóság egyre nagyobb teren nyer magának, amire számos gyártó próbál valamilyen megoldással reflektálni. A Sony a PlayStation 4-hez készített virtuális valóság szemüveget, ami elég jól fogy, hiszen több mint 1 millióan választották a headsetet. Ezzel a Sony második a piacon, a Samsung a jóval kedvezményesebb árú és kevesebbet tudó Gear VR-ból 5 milliót értékesített, a HTC pedig a Vive-ból adott el 420 ezret.
A Sony viszont nem elégedett, Shawn Layden szerint ugyanis nagy pofon volt karácsonykor a készlethiány, ráadásul a gyártás sem olyan ütemben zajlik, mint ahogy szeretnék, ezért nem tudják annyira agresszíven marketingelni a terméket. A Sonynak egyébként a játékokból is egyre nagyobb bevétele származik, hiszen 5,25 millió gémet töltöttek vagy vettek meg eddig. ezek átlagosan 25 percig futottak a gépeken.