Hirdetés

A OnePlus a cég kilencedik születésnapját ünnepelve jelentette be csütörtökön, hogy stratégiai együttműködést kötött az Oppo és a OnePlus, az elkövetkezendő három évben az Oppo kb. 1.43 milliárd dollárt fektet a OnePlus-ba.

Az összefonódással a OnePlus lesz a megfizethető csúcstelefonok márkája, nulla nettó haszonkulccsal dolgoznak majd, melynek köszönhetően a legjobb funkciók mellett a minőség is fókuszban maradhat megfizethető áron.

Stratégiai együttműködést kötött az Oppo és a OnePlus
A bejelentés 5 fontos pontja, gépi fordítással fordított szöveg, forrása: GSMArena

A OnePlus termékeket Kínában kizárólag online értékesítik, ezzel visszatérnek a cég hagyományaihoz, míg a készülékek javítását az Oppo szervízhálózata végzi majd országszerte, így a fogyasztók a hozzájuk közelebb eső szervizközpontba is bevihetik majd mobiljaikat.

Az Oppo kínai online felületén már elérhetőek a OnePlus eszközök és kiegészítők. Kiderült még a bejelentésen az is, hogy a OnePlus közösség alkalmazása újraindult Kínában, ahol a OnePlus rajongók értekezhetnek, megoldásokat kereshetnek a problémákra, és megoszthatják tapasztalataikat a márkával kapcsolatosan.

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Márkus Marcell
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.