A OnePlus a cég kilencedik születésnapját ünnepelve jelentette be csütörtökön, hogy stratégiai együttműködést kötött az Oppo és a OnePlus, az elkövetkezendő három évben az Oppo kb. 1.43 milliárd dollárt fektet a OnePlus-ba.
Az összefonódással a OnePlus lesz a megfizethető csúcstelefonok márkája, nulla nettó haszonkulccsal dolgoznak majd, melynek köszönhetően a legjobb funkciók mellett a minőség is fókuszban maradhat megfizethető áron.
A OnePlus termékeket Kínában kizárólag online értékesítik, ezzel visszatérnek a cég hagyományaihoz, míg a készülékek javítását az Oppo szervízhálózata végzi majd országszerte, így a fogyasztók a hozzájuk közelebb eső szervizközpontba is bevihetik majd mobiljaikat.
Az Oppo kínai online felületén már elérhetőek a OnePlus eszközök és kiegészítők. Kiderült még a bejelentésen az is, hogy a OnePlus közösség alkalmazása újraindult Kínában, ahol a OnePlus rajongók értekezhetnek, megoldásokat kereshetnek a problémákra, és megoszthatják tapasztalataikat a márkával kapcsolatosan.