Brutális akkuval és erős kijelzővel érkezik a Honor Magic8 Lite

Az Honor nemrég bemutatta a Magic8 család legújabb, egyben legkedvezőbb árú tagját, a Magic8 Lite modellt. A mostani trendeknek megfelelően az újdonságot a gyártó egyértelműen azoknak szánja, akik jó ár-érték arányú telefont keresnek, kompromisszumok nélküli üzemidővel.

A Magic8 Lite lelke a Snapdragon 6 Gen 4 chipkészlet, amely mellé 8 GB RAM, valamint 256 vagy 512 GB tárhely választható. A telefon előlapján egy 6,79 hüvelykes OLED kijelző dolgozik, 120 Hz-es frissítéssel, 3840 Hz-es PWM fényerőszabályzással és 6000 nites csúcsfényerővel, ami a maga kategóriájában szinte példa nélküli.

A hátlapra egy 108 MP-es főkamerát szereltek, mellette egy 5 MP-es ultraszéles látószögű egységgel, elöl pedig egy 16 MP-es szelfikamerával. A telefon ugyanakkor nemcsak a kijelzővel, hanem tartósságával is villant. IP66, IP68 és IP69K minősítést kapott, és a Honor szerint akár 2,5 méteres eséseket is kibír bizonyos felületekre. A legnagyobb figyelmet azonban a hatalmas, 7500 mAh-s akkumulátor kaphatja, amely 66 W-os vezetékes töltéssel párosul, ami szintén ritkaság ebben a kategóriában. A készülék 7,76 mm vékony és mindössze 189 gramm, ami a brutális akku fényében kifejezetten kedvező.

Egyetlen csalódást keltő pont, hogy a telefon Android 15-tel érkezik, noha az Android 16 már fél éve elérhető. A Magic8 Lite 2026 januárjától lesz megvásárolható Európában, a pontos árakat azonban a gyártó még nem közölte.

Pools / Hotel Infinity teszt

Normál esetben a Pools és a Hotel Infinity is tulajdonképpen vendégmarasztaló helyszín lehetne, de a két VR játék inkább nyomasztó hangulatot áraszt, így nem csoda minél előbb szeretné elhagyni őket a játékos.

Éves szinten az utolsó adag PSVR2 játék érkezett el hozzánk és szokás szerint egy kicsit az eddigiektől eltérő élményeket kapunk. Mindkét játék témája a menekülés. Az egyikben egy fürdőkomplexumból, a másikban egy feje tetejére állt különös hotelből. Nincsenek ugyan vad zombihordák, vagy más aktív veszélyforrás, ellenben az agyunkat erősen latba kell vetni hogy szabadulhassunk.

Pools

Nem tudom, hogy két tételből lehet-e kakukktojást választani, de ha igen, akkor jelen esetben a Pools az. A játék már tavaly tavasszal megjelent PC-re, ráadásul hagyományos formában, azaz nem VR-ban. Aktualitását a frissen debütált PS5 port hozza, melyet a készítők egyből PSVR2 támogatással is megfejeltek. Stílusilag sétaszimulátor a drága, de olyannyira, hogy tényleg semmi mást nem kell csinálnunk benne, csak járkálni. Se logikai feladatok, se szereplők (így sztori se), de még csak tereptárgyak se nagyon.

Felmerülhet a kérdés, hogy ha ennyire puritán az egész, akkor tulajdonképpen mi is az értelme. Való igaz, a Pools inkább tűnhet egy tech demonak első látásra, de valójában nagyon is játék. Egy padlótól plafonig csempézett, amolyan fürdőkomplexumban járunk, ahol végtelen medencék adnak egymásnak randevút (meg nekünk). De ahogy elkezdjük bejárni a hatalmas helyszínt, egyre több bizarr dolog tűnik fel. Végtelen mennyiségű és random elhelyezett WC csésze, próbababák, gumikacsák és még sorolhatnám. A dolog viszont akkor kezd igazán különös lenni, amikor hirtelen valaki a szemünk láttára tűnik el egy szellőzőben, vagy egy víz alá vezető létrán kezek jelennek meg (majd tűnnek tova). Hat szinten borzolja a kedélyeket…. nos leginkább a saját paranoiánk. A poént nem lőném le, de a vállalkozó kedvűeknek érdemes letolni a rövidke szösszenetet. A grafika már alapból is elég tetszetős, de VR-ban éled fel igazán. Az év játéka díjat nem fogja bezsebelni, de a különös kalandokra vágyó különcöknek ideális választás lehet.

Értékelés: 7/10
Fejlesztő: Tensori
Kiadó: Tensori, UNIKAT Label
Platform: PC, PS5

Hotel Infinity

Épp a minap beszélgettünk egy ismerőssel a VR-ról és hogy még mindig messze van bizony hogy valósághű grafikát villantsanak a forgalomban lévő headsetek. Viszont részemről nem is feltétlenül ez lenne a lényeg, hanem hogy olyan élményt élhessek át, amit máshol nem, vagyis hogy maga a térbeliség adjon akár a hangulathoz, akár a játszhatósághoz. Ilyen szempontból örök kedvenc (és talán a top) a Tarsier Studios (Little Nightmares I-II) jegyezte Statik, amiben kezünkre kulcsolt ördöglakatokat kell kinyitni (kötelező darab, tessék utánanézni aki nem ismeri). Ha pedig azt mondom, hogy a Hotel Infinity egész közel járt ahhoz, hogy hasonlót adjon, akkor az igen nagy bók. Kár hogy pár dolog lerontja az élményt.

Alapvetően itt is egy sétaszimet kapunk, a helyszín pedig egy különös, elhagyatott hotel. Viszont az alap játékmechanika az, ami itt a showt elviszi a hátán. Mégpedig hogy ha megkerülünk egy-egy falat, akkor a másik oldalán valószínűleg találunk egy bejáratot, vagy ajtót, ami a fizika szabályait meghazudtolva egy másik helyre visz. Ezek a rendszerint önmagukba loopoló helyszínek adják tehát a fő izgalmat, merthogy gyakorlatilag a közlekedés is ez által történik. Tehát egy szobában nem egyszerűen odasétálunk egy íróasztalhoz, hanem folyamatosan balra, vagy éppen jobbra kanyarodgatva (pont mint Budapest belvárosában) egyszer csak odasodródunk. Menet közben rengeteg fifikás logikai feladatot is villant a Hotel Infinity, ahogy egyénként furcsa, természetfeletti jelenségekből sincs hiány.

Ahogy említettem, az alapötlet nagyon frankó, kár hogy a kivitelezés viszont sok helyen nem. Először is az irányítás meglehetősen bénácska. A sarkok sok helyen nagyon szűkre vannak szabva, így előfordul, hogy az átlagnál jobban mozogva kihajolunk a képből, vagy még rosszabb: nem azon a nyíláson megyünk keresztül, amin szerettünk volna. Ez már önmagában sokat ront a játszhatóságon, de akkor még ott van az a tény is, hogy a kezeink néha egészen önálló életre kelnek. Vagy másfele mozognak, mint szeretnénk, vagy az előző szobában ragadnak, esetleg szimplán nem működnek. Jobb esetben az egyik még működhet is, míg a másik nem, de így legalább tovább lehet jutni. A játék legvégén, azaz az ötödik fejezet legvégén, mikor a kaland utolsó mozzanatát kellett volna végrehajtanom, nem volt őszinte a mosolyom. Az történt ugyanis, hogy egy “bigyót” már csak a helyére kellett volna tenni, de a játék úgy intézte, hogy egy hatalmas dobozt (amibe bele kellett volna rakni) pont úgy helyezte, hogy az fedésbe kerüljön. Annak ellenére sem volt kedvem újrakezdeni a mintegy húszperces etapot, hogy tulajdonképp az egész játék nem hosszú és nagyjából másfél órában meg is áll. Ennek ellenére csak ajánlani tudom a Hotel Infinity-t, mert ritka ötletes darab, de azért nem árt felkészülni némi frusztrációra is.

Értékelés: 7/10
Fejlesztő, Kiadó: Studio Chyr
Platform: Meta Quest, PS5

 

Saját chipjeivel forradalmasíthatja a Galaxy mobilok teljesítményét a Samsung

Úgy tűnik, Samsungnál most értek össze azok a szálak, amelyek hosszú távon teljesen átalakíthatják a Galaxy készülékek működését. A vállalat ugyanis nemcsak az új, 2 nm-es Exynos 2600 chippel készül nagyot dobbantani a Galaxy S26 szériában, hanem egy sokkal mélyebb, stratégiai váltást is végrehajt, hiszen saját, kifejezetten Galaxy telefonokra fejlesztett processzorokon kezdtek el dolgozni.

A kiszivárgott információk szerint Samsung létrehozta a Custom SoC Development Team nevű fejlesztőcsoportot, amelynek egyetlen feladata olyan lapkák tervezése lesz, amelyek a lehető legszorosabban illeszkednek a Galaxy hardveréhez és a One UI szoftveréhez. Ez gyakorlatilag ugyanaz a modell, amelyre az Apple is építette a sikerét, hiszen a saját A-szériás chipjeinek és az iOS-nek köszönhetően váltak iPhone-ok olyan hatékonyan működő eszközökké.

Az persze kérdéses, hogy az Android mellett elérheti-e Samsung azt a fajta tökéletes hardver–szoftver összhangot, amit Apple tud. Önmagában az Android keretrendszere korlátot jelent, hiszen Samsung nem írhatja át teljesen az ökoszisztémát. Viszont a One UI réteg mély optimalizálásával így is látványos eredmények jöhetnek. Az új irány jobb energiahatékonyságot, stabilabb teljesítményt és még fejlettebb AI-t hozhat.

Vékonyabb, okosabb és erősebb lehet az iPhone 17e

Újabb jelentés érkezett Koreából az Apple következő e-szériás készülékéről, amely 2026 első felében érkezik, és sajnos megmarad a korábbi generáció néhány fő komponensénél, de közben olyan pontokon hoz fejlesztéseket, ahol a felhasználók prémium érzést kaphatnak.

A legnagyobb figyelmet a kijelző kapja. Sajnos a hírek szerint az iPhone 17e nem vált modern LTPO panelre, és jó eséllyel marad a 60 Hz, az Apple egy trükkel mégis friss, prémium hatást ad a készüléknek. A jelentések szerint jelentősen vékonyabb kávákat kap, ami látványosan modernizálja a teljes előlapot. A jól ismert BOE lesz a fő beszállító, ami segíthet a kedvezőbb ár fenntartásában, de azért szomorú, hogy az androidos mezőnyben már az olcsóbb készülékek is simán 120 Hz-es kijelzővel operálnak.

iPhone 16e

Miközben a kijelző az amerikai óriástól sajnos megszokott kompromisszumot hozza, a hardver terén szinte flagship élményre lehet számítani. Az iPhone 17e megkapja az A19 chipet, vagyis ugyanazt a lapkát, amely a sima iPhone 17-ben is dolgozik. Ez hosszú távú teljesítményt, friss iOS funkciókat és a jövőre fókuszáló AI képességeket biztosít a belépőmodellben. A kameránál is ügyesen osztja a lapokat az Apple. A készülék végre megkapja az új 18 MP-es szelfikamerát, amely a teljes 17-es szériában debütált, míg hátul marad a jól bevált 48 MP-es főkamerás rendszer. A lépés logikus, hiszen sokan szelfiznek és valószínűleg még többen videótelefonálnak a célközönségből, így a javítás pontosan ott érkezik, ahol a felhasználók tényleg értékelik.

Az Apple kezdetben 8 millió darabos szállítást tervez, ami arra utal, hogy nagy bizalma van a modell sikerében, ami teljesen érthető, hiszen az iPhone 17e egy tudatosan összeállított belépőszintű iPhone lesz, amire nagyon sokan vágynak.


Morsels teszt

Cuki, de kőkemény. Ezt ígéri a Morsels és be is tartja. Csak az elkötelezett fanatikusok figyelmébe ajánlott!

Volt egy sajátos hangulata a képcsöves, CRT megjelenítőknek. Igazából aki nem élte át akkor, nem is feltétlenül tudja elképzelni. Nem mintha nem vágytunk volna jobbra, tűéles képre, de nekünk akkoriban az a lehető legjobb minőséget jelentette és el sem tudtuk képzelni, hogy létezhet ennél tökéletesebb. Persze a munka egy (vagyis nagy) részét az agyunk végezte, meg a megfelelő távolság is sokat segített. Mégis gyerekként sokszor lógtunk a TV képernyő közvetlen közelében, hogy még közelibb legyen az élmény (kaptuk is a szülőktől az ívet, hogy el fog romlani a szemünk), még ha ilyenkor már kézzelfoghatóvá is váltak a kis színes RGB pöttyök.

Rengeteg retro cucc épít erre a faktorra és próbálja emulálni ezt a feelinget. Van amelyiknek sikerül, van amelyiknek kevésbé. Ami miatt az egész az eszembe jutott, hogy a Morselsnek ez szinte makulátlanul megy. Egészen olyan élmény, mintha visszarepültem volna 30 évet (vagy többet) az időben. Szerencsére a 4:3-as képarány nincs erőltetve, az valahogy nem hiányzik. Na de mit is tud ez a játék azon kívül, hogy visszahozza a nyolcvanas-, kilencvenes évek 16 bites korszakának legszebb vizuális emlékeit?

Nos, talán kicsit illúzióromboló lesz, de egy roguelite-ot tisztelhetünk benne, ami inkább manapság divatos, még akkor is, ha az eredete pontosan ekkorra nyúlik vissza. Meg kell mondjam, nem feltétlen rajongok ezért a stílusért, de ha van olyan ötlet vagy művészeti stílus, ami megfog, akkor szívesen fogyasztom. A Morsels pedig pont ilyen, igazából ránézni és beleszeretni nagyjából másodpercekben volt mérhető. Pedig a játék nem gameplay tekintetében azért nem találja fel a spanyolviaszt.

Apró kis lényeket kell terelgetnünk procedurálisan generált labirintusokban, ahol megtalálva a következő szintre vezető létrát, már ugorhatunk is eggyel fentebb. Csakhogy nem eszik olyan forrón a kását, ugyanis csupán három életünk van, s ha még találhatunk is menet közben további lényeket amiket használhatunk, így is baromi nehéz a játék. Minden kis lénynek amúgy más skilljei, vagyis támadása van és akár menet közben is váltogathatunk köztük. Nem árt alkalmazkodni hozzájuk, ahogy a ránk törő ellenfeleket is érdemes kiismerni. Már csak azért is, mert a Morsels kegyetlen tempót diktál, soha egyetlen perc nyugtunk sem lesz, vannak elpusztíthatatlan ellenfelek is, vagy random kellemetlenségek (egy felhő, ami folyamatosan vízcseppekkel dobál, vagy elhalálozó enemykből kirobbanó tüskés izék és még sorolhatnám). Ha pedig sokáig időzünk akkor valami nagyon stresszes giga rosszaság indul el az irányunkba, például egy óriáskígyó, ami elől csak a menekülés az egyetlen fegyver.

A szintek között kisebb minijátékokat is kapunk, illetve akadnak méretes bossok is. A frusztráló az egész játékban leginkább az, hogy annyira egyik rész sem nehéz technikailag, de mindössze három élettel, úgy hogy mindig elölről kell kezdeni, azért meglehetősen stresszes a végigjátszás. Folyamatosan figyelni kell a nagy pörgésben, amihez persze jó pár menetet le fogunk játszani, hogy makulátlanul menjen. Pedig a nettó játékidő akár egy órában is megáll (van ilyen hosszú walkthrough a videómegosztókon), ha valaki tudja mit kell csinálni és elég ügyes is. Maradjunk annyiban, hogy ez nekünk nem fog összejönni (vagy legalábbis magam nevében beszélek), van azért szavatosság rendesen a játékban egy átlag gamer számára (feltéve, ha türelmes).

Bájossága, nehézsége és a változatosság meglehetősen addiktívvá teszi a Morselst, az ember azon veszi észre magát, hogy a “csak még egy menet” etapok már órákra rúgnak és (szinte) mindig frusztrálóan végződnek (“ohh, egy centin múlt hogy elkapott”). Érdemes alaposan kiismerni a kis lényeket, mert egyáltalán nem mindegy, hogy melyikkel melyik részen haladunk. A random pálya felépítés és egyéb váltakozó meglepetések így is temérdek kihívás elé állítja a játékost, így ebbe a kalandba inkább csak azok vágjanak bele, akiknek az idegeik jó állapotban vannak. A cukiságfaktor ugyanis egy kőkemény kihívást rejt maga mögött.

Értékelés: 8/10
Fejlesztő: Furcula
Kiadó: Annapurna Interactive
Platform: PC, PS5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch

 

Visszatért a Jolla: új Linux-os okostelefon érkezik fizikai privacy kapcsolóval

Hosszú szünet után új készülékkel jelentkezett a finn Jolla, hiszen bemutatták az új Jolla Phone-t, amelyre a gyártó független, európai Linux mobilként hivatkozik.

A modell lényege, hogy valódi Linux fut a motorháztető alatt, tehát a saját fejlesztésű, adatvédelemre kihegyezett Sailfish OS 5 nem egy már meglévő Android módosított változata. A Jolla szerint a Sailfish OS „nem követ, nem küld haza adatot, és nincs benne rejtett analitika”. Bár natívan nem Android, támogatja az Android-alkalmazásokat, és szükség esetén teljesen mentessé lehet tenni a Google szolgáltatásaitól.

A készülék elég modern hardvert kapott ahhoz, hogy évekig kitartson. Egy felsőbb szegmensbe tartozó MediaTek chippel, 12 GB memóriával és 256 GB tárhellyel rendelkezik, amely microSD-vel tovább bővíthető. Az előlapra 6,36 hüvelykes Full HD AMOLED panel került, hátul pedig egy 50 MP-es főkamerát és egy 13 MP-es ultra-széles modult találunk. A burkolat alá egy 5500 mAh-s, cserélhető akkumulátor került, ami manapság igazi ritkaság. A hátlap szintén levehető, három színben (Snow White, Kaamos Black, The Orange) lesz kapható.

A legkülönlegesebb elem azonban egyértelműen a fizikai privacy kapcsoló, amely egy mozdulattal letiltja a kamerát, mikrofont, Bluetooth-t és több egyéb érzékelőt. Emellett van 5G, NFC, dual SIM és oldalsó ujjlenyomat-olvasó is. A gyártó minimum 5 év rendszertámogatást ígér. A Jolla Phone azonban csak akkor készül el, ha legalább 2000 előrendelés összegyűlik január 4-ig. Jelenleg már több mint 1800 darabnál tartanak, így jó esély van a gyártásra.

Az előrendelők 99 eurós foglalóval csatlakozhatnak, a teljes ár 499 euró, később 599–699 euró körül alakul majd. A kiszállítás a tervek szerint 2026 első félévének végén indul, első körben az EU-ba, az Egyesült Királyságba, Norvégiába és Svájcba.

Gyorsabb vezeték nélküli töltést kaphat a Galaxy S26 széria

Úgy tűnik, a Galaxy S26 széria jövőre nemcsak a teljesítményben lép előre, hanem a vezeték nélküli töltési sebességben is. A legfrissebb szivárgások szerint a Samsung egy új, 25 wattos vezeték nélküli töltőt készül piacra dobni, amely kifejezetten az S26 generáció igényeihez igazodik.

A jelenlegi Qi2 szabványú töltő mindössze 15 wattot tud, az új EP-P2900 néven emlegetett modell azonban ennél jóval többet kínálhat majd. A kereskedői adatbázisokban már felbukkant az eszköz, méghozzá sötétszürke színben, és a Samsung Galaxy S- és Z-szériás készülékeken túl a Galaxy Buds fülhallgatókkal is kompatibilis lesz.

A pletykák alapján a Galaxy S26 Ultra támogatja majd a 25 W-os vezeték nélküli töltést, míg a Galaxy S26 és S26+ 20 wattot kapnak. Jó hír, hogy a vezetékes töltés terén is javulás várható. Az Ultra akár 60 W-tal, a két kisebb modell pedig 25 W-tal és 45 W-tal lesz tölthető. Ha minden így alakul, akkor a Samsung végre felzárkózik a gyorsabb vezeték nélküli töltést kínáló riválisokhoz.

Hivatalos: 7400 mAh-s akkut kap a OnePlus 15R

A OnePlus folyamatosan adagolja a részleteket a december 17-én érkező OnePlus 15R kapcsán, nemrég pedig az egyik legfontosabb specifikáció vált hivatalossá. A készülék 7 400 mAh kapacitású akkumulátort kap, ami új rekordnak számít a márka globálisan forgalmazott modelljei között.

Ennél csak a Kínában bemutatott Ace 6T tudott nagyobb akksit felmutatni márkán belül a maga 8300 mAh-s cellájával. A 15R akkumulátora 80W-os SuperVOOC gyorstöltést is támogat, és a gyártó szerint legalább négy év után is megőrzi eredeti kapacitásának 80%-át, amiben a szilícium-anód 15%-os aránya is szerepet játszik. Egyértelmű, hogy a OnePlus a hosszú távú használhatóságra és az üzemidőre helyezte a hangsúlyt.

A telefonról korábban már kiderült, hogy a Snapdragon 8 Gen 5 rendszerchip hajtja, megkapja az új Plus Mind funkciókat és a Plus Key fizikai gombot, a kijelző pedig egy 165 Hz-es, 1.5K felbontású AMOLED panel, amely akár az 1800 nites fényerőt is elérheti.

Retrace the Light teszt

Megszokott alapokra, de igényesen építkezik újszerű mechanikára a Retrace the Light és annyira jól áll neki, hogy a hozzáadott souls-like stílus ellenére minden egyes percét élvezni lehet.

A Retrace the Light a távoli 3323-ban játszódik: a 2.5D-s platformerben Decem végrehajtót irányítjuk, aki az emberi társadalom stabilizálása és a biztonság megteremtése érdekében azon szorgoskodik, hogy helyreállítsa a tükörlabirintusokat. Ám az egyik veszélyekkel teli küldetése során olyan sérülést szenved, hogy elveszíti az emlékezetét, valamint az addig megszerzett tudását. Felépülése után újra neki kell állnia feladata teljesítésének és tapasztalatai visszaszerzésének, miközben fény derül a Tükör Projekt valódi titkára. A kínai fejlesztők játékában főhősünk az eredeti tervek szerint az emberiség tudatának visszaállítását tűzte ki céljául, de talán nincs abban semmi meglepő, hogy ezen program egyfajta utópiának bizonyul, ugyanis ahogyan az ilyen történetek kapcsán megszokhattuk, semmi sem az, aminek látszik.

Ahogyan a képekből vagy a lenti előzetesből jól kivehető, tesztalanyunk egy izometrikus perspektívából nyüstölhető ügyességi cím – amiben ezúttal a kamera alkalomadtán még forog is. Zsáneren belül mostanában kevés említésre méltó alkotás került ki az illetékes készítők kezei közül, legutóbb talán a Death’s Door nyújtott számomra hasonlóan emlékezetes élményt. Karakterünk támadási talentumai révén megcsillogtathatjuk kardtudásunkat (két különböző gombnyomás által akár kombókat is elereszthetünk), de a másik igazán hasznos képességünk a Spatial Retracing vagyis valamiféle spéci fénycsík, amelyet a bő 10 órás végigjátszás során gyakorta használhatunk.

A harcrendszer egyik legfontosabb része az említett fénycsík, mivel egyfajta teleportálásként szolgál, vagyis rohangálásunk közepette az arra beállított billenyű nyomva tartásával megrajzolhatunk egy rövid szakaszt és egy másik billentyű leütése után arra a pozícióra kerülünk, ahol sávon belül elengedjük az ujjunkat. Így kerülhetünk például olyan nemeziseink mögé, akik maguk előtt valamiféle áthatolhatatlan pajzsot hordanak, de a hátsó fertályuk valamennyiszer sebezhetőek. Főleg a nagyobb főellenfelek elleni, souls-like-ra hajazó párharc során jön kapóra a megadott helyekre való ugrabugrálás. Persze nem csak ellenségeinkkel való összetűzésünk apropóján követhetjük vissza a fényt, hanem eme készségünkkel mozgathatunk tárgyakat vagy akár titkos zugokba is eljuthatunk. Mindeközben magunkhoz kaphatunk különleges tárgyakat és protagonistánk – a megfelelő számú ellenlábas felszeletelése után – folyamatosan fejlődik. A főhadiszállásunkon a megszokott kritériumokat spécizhetjük fel, vagyis erősebbé válhatunk, magasabb életerőt szerezhetünk, de akár a fénycsíkunk is hosszabbá válhat.

Változatos helyszíneken barangolhatunk és a részletesen kidolgozott látványvilág önmagáért beszél. A játékmenet néhol úgy tűnhet, hogy repetitíven sikerült, de Retrace the Lightban bőségesen van annyi kreativitás (apróbb spoiler, de néhol megjelennek a klasszikus platformer elemek és még flipperezhetünk is), hogy ez egyáltalán ne legyen zavaró.

Értékelés: 8/10
Fejlesztő: Xiaming Game
Kiadó:
Xiaming Game, GlintForge
Platform:
PC

Megérkezett a Samsung Galaxy Tab A11+ Kids Edition – strapabíró tok, színes világ, barátságos ár

A Samsung tovább bővíti családbarát tabletjeinek kínálatát, ezúttal egy kifejezetten gyerekeknek szánt, pénztárcabarát modellel. A Galaxy Tab A11+ Kids Edition színes, játékos külsőt, megerősített tokot és olyan szülői felügyeleti funkciókat kapott, amelyek ideális társává teszik a kisebb korosztálynak.

A készülék a korábbi Tab A9+ Kids Edition közvetlen utódja, és tovább viszi annak hangulatát. A dobozban egy élénk színű védőtok, egy kék érintőceruza, egy rögzítőzsinór és egy Crocro–karakteres kulcstartó is lapul. A gyerekek matricákat is kapnak, amelyek a Samsung Kids világát és a Choo Choo vonatot idézik.

A tablet természetesen a Samsung Kids módot is tartalmazza, ahol a kicsik Crocro, Cookie, Lisa és a többi karakter társaságában fedezhetik fel a játékos tanulást. A burkolat alatt a jól ismert Tab A11+ hardvere dolgozik 11 hüvelykes WUXGA kijelzővel és 90 Hz-es frissítéssel, MediaTek Dimensity 7300 lapkával, akár 8 GB RAM-mal és 256 GB tárhellyel, amely microSD-kártyával akár 2 TB-ig bővíthető.

A 7 040 mAh-s akkumulátor 25 W-os gyorstöltést támogat, a multimédiát pedig Dolby Atmos hangszórók, 3,5 mm-es jack és Bluetooth 5.3 egészíti ki. A kamerák egyszerűek, de a korcsoport számára bőven elegendők: 8 MP hátul és 5 MP elöl. A Galaxy Tab A11+ Kids Edition elsőként Ausztráliában jelent, és várhatóan hamarosan más piacokon is elérhető lesz.

Itt is megtalálsz

41,088RajongókTetszik
63,386KövetőKövetés
151,800KövetőKövetés
3,827KövetőKövetés
327,000FeliratkozóFeliratkozás

Hirdetés