Sajnos a HTC már évek óta el sem éri azt a szintet, amit korábban képviselt. A népszerű gyártóból mára egy elég szűk réteget megmozgató márka lett, arról nem is beszélve, hogy sorra adják ki a korábbi modelleket frissített hardverrel, de borsos árazással. Az idei flagshipről még nem is igazán volt hír…

A tajvaniak egészen pontosan a belépő szintű mobil piacáról fognak kihátrálni, melyet a héten jelentettek be. Az eddigi modelleket továbbra is támogatni és forgalmazni fogják, de a most már csak a felső- és csúcskategóriára koncentrálnak: nem titkolva ezáltal a magasabb árrés kihasználását.

Egyébként nem ez az első eset, hogy csökkentették a figyelmet az olcsóbb szegmensben. 2012-ben a cég érezhetően csak a csúcskészülékekre fókuszált. A kommunikáció szerint, idén körülbelül 6-7 új okostelefont mutathatnak be, így még mindig van mit takargatniuk.