A Google sem akar kimaradni a buliból, hisz manapság mindenki streaming szolgáltatáson dolgozik, ők is csatlakozhatnak a jelek szerint.
Mostanra már senki sem lepődik meg egy újabb streaming szolgáltatáson, hiszen félévente, havonta érkeznek újabbak, amikkel növelhetjük a digitális rezsikiadásainkat.
A hírek szerint már 18 hónapja dolgozik a YouTube egy streaming szolgáltatáson, amivel a Netflix, az HBO Max és a Disney+ riválisa lehet.
A YouTube-féle megközelítés azonban más. Nem ugyanolyan szolgáltatást akarnak, mint amik már léteznek, hanem egy gyűjtőmegoldást, amin keresztül más streaming szolgáltatók tartalmai lennének elérhetőek.
A Channel Store lényege, hogy a YouTube-on keresztül fizethetnénk elő más streaming szolgáltatókra, és azoknak a tartalmait egy helyen érhetnénk el. Ehhez azonban meg kell őket győznie a Google-nek, hogy csatlakozzanak a platformhoz.
Sajnos nem arról van szó, hogy egy havidíjért az összes streaming szolgáltató tartalmait elérhetővé tennék, csak a felület lenne közös, az egyes „csatornákért” ugyanúgy külön-külön havidíjat kellene fizetni.
Egyre inkább centralizálódik az online tér, központosítani próbál mindenki. A Facebook a metaverzummal próbálkozik, míg a TikTok saját zenei streaming szolgáltatást indíthat.
Ti szívesebben fogyasztanátok tartalmat egy centralizált streaming szolgáltatáson?