A Netflix ma végre hivatalosan is bejelentette a régóta rebesgetett olcsóbb csomagját, egyelőre csak 12 országban.

Novemberben jön a Netflix olcsóbb csomagja 12 országba, amiről sok egyéb részlet is kiderült.

12 országba érkezik a Netflix olcsóbb csomagja novemberben

Az olcsóbb csomag a következő országokban lesz elérhető novembertől: Ausztrália, Brazília, Kanada, Franciaország, Németország, Olaszország, Japán, Dél-Korea, Mexikó, Spanyolország, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok.

Az új reklámokkal támogatott csomag 6,99 dollárba kerül az Egyesült Államokban, 5,99 kanadai dollár Kanadában illetve 4,99 font az Egyesült Királyságban.

Az új csomag neve Basic with Ads, és novemberben érkezik – Kanadába november 1-jén, az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban pedig november 3-án.

A csomag 720p videóminőséget kínál és átlagosan 4-5 percnyi hirdetést tartalmaz óránként. Induláskor a hirdetések egyenként 15-30 másodpercesek lesznek, és a műsorok és filmek előtt és alatt fognak megjelenni.

A Netflix kínálatának nagy része elérhető lesz, azonban licencelt tartalmak esetén a korlátozások miatt lehetnek elérhetetlen tartalmak, aminek orvoslásán dolgozik a streaming szolgáltató. További hátránya a csomagnak, hogy offline megtekintési lehetőséget, letölthetőséget nem tartalmaz.

Az eddigi csomagok nem változnak, a Basic with Ads célja, hogy kiegészítse a Basic, Standard és Premium csomagokat, és lejjebb vigye a belépési küszöböt a szolgáltatónál.

Kérdés persze, hogy ez mennyire lesz vonzó az új vagy visszatérő előfizetők számára, főleg a jelenlegi gazdasági helyzetben, illetve az egyre több streaming szolgáltató, és a tartalmak leszalámizása miatt (mikor egy adott tartalomgyártó megjelenik a streaming piacon, jó eséllyel leveszi őket a konkurens platformról, hogy a sajátjára vigye és ezáltal is előfizetőket szerezzen).

A kiemelt kép forrása: Netflix

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Mérnökinformatikát tanulok, szabadidőmben cikkeket írok és videókat készítek. Mindenféle tech téma érdekel, így a Tech2-n olvashattok tőlem mobilokról, közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is.