A Vivo valószínűleg nem annyira hangzik ismerősen az európai füleknek, mint a Xiaomi, a Meizu, vagy a Huawei, pedig Kínában a dobogóra fel szoktak férni, már ami az okostelefon leszállításokat illeti. Hogy mekkorára nőtte ki magát a cég, azt jól mutatja, hogy 6 éves együttműködést kötöttek a FIFÁ-val, ami már az oroszországi Konföderációs Kupán kezdetét veszi.
A szerződés egészen a 2022-es katari világbajnokságig tart, a vállalat logója pedig a hirdetőtáblákon, a jegyeken, valamint különböző, fontos programoknál is feltűni majd, sőt, a Vivo bejelentette, hogy egy különleges telefonnal is kedveskednek majd a nagyobb futballélmény elérésének érdekében. A Vivo tehát nagyon agresszív marketingstartégiát követ, már nem először, hiszen ők adják a nevét az indiai futballbajnokságnak, és a kínai NBA-vel is szoros kapcsolatot ápolnak. Ó, Stephen Curry pedig a Vivo Xplay 6 nagykövete.