A mai fiatalok tévé helyett leginkább YouTube-on nézik a tartalmakat, ezért egyre több YouTuber is van. Így, hogy egyre több tartalomgyártó és néző van a platformon, a Google-nek el kellett gondolkodnia, hogyan kerülhetné el azt, hogy a tévé sorsára jusson.

Mit utálunk a legjobban a tévében? Hát persze, a reklámokat! Bárki, aki megnézett egy YouTube videót, az biztos találkozott már valamilyen formában reklámmal. Ez a néző számára inkább idegesítő, mint releváns, viszont a tartalomgyártó ebből bevételre tehet szert.

A Google úgy döntött, hogy hallgat a nézők visszajelzéseire és eltávolítja a legidegesítőbb reklámtípust, a 30 másodperces nem átugorható reklámot. Abban mindenki egyetérthet, hogy ez a legrosszabb. Van az 5 másodperc után átugorható, amivel alapvetően nincsen gond (kivéve ha a csapból is az folyik, lásd Notino), hisz ingyen szórakoztató tartalmakhoz juthatunk, egy kis reklámot el lehet viselni, viszont ez a 30 másodperces kritikus volt, így a Google lépett.

2018-tól ezt a reklámtípust el fogják távolítani (lehetne gyorsabb is), illetve addigis dolgoznak azon, hogy lehetne a tartalomgyártók és a nézők számára is megtalálni a legjobb lehetőséget.

Hirdetés
Kiskorom óta vonzott az informatika és főleg a mobilok világa és ez juttatott el oda, ahol most vagyok, időm nagy részében a YouTube videókkal foglalkozom.

3 HOZZÁSZÓLÁS

  1. Inkább tegyenek a video folyamra olyan buborék ablakokat (nem tudom a megnevezését) amit csak bizonyos idő után lehet bezárni!
    A tévében se zavar senkit a csatorna emblémája a sarokban, néha 3-ban is!
    Igy megjelenik a hírdetés és a fogyasztónak se lesz elege belőle!
    “jobb a sűrű fillér, mint a ritka forint”

Comments are closed.