Hirdetés

A keresési találatok között eddig is voltak, az Apple tervei szerint a főoldalon a „Ma” menüpontban, illetve az egyes alkalmazások oldalán is megjelennek majd ilyen hirdetések.

Az Apple tervei szerint tovább gyarapítja a szolgáltatásokból származó bevételeit. Ez a felhasználók szempontjából nem kifejezetten hátrányos, hiszen ennek a nézőpontváltásnak köszönhetően egyre könnyebb bekerülni az Apple-ökoszisztémába, a kilépés azonban már nem ilyen egyszerű.

Az Apple tervei szerint több helyen lesz reklám az App Store-ban
forrás: ijunkie.com

Az App Store keresőjében eddig is megjelentek szponzorált találatok, amiért az alkalmazás fejlesztője fizet, hasonlóan a Google keresőben található hirdetésekhez.

Most ezt a lehetőséget terjeszti ki az Apple, és várhatóan az App Store főoldalát képező „Ma” menüpontban és az egyes alkalmazások oldalán az „Ezeket is kedvelheti” szekcióban is megjelennek majd szponzorált appok.

Az ilyen alkalmazásoknál megtaláljuk majd a kék hátterű hirdetés feliratot, így ezeket továbbra is megkülönböztetik az egyéb ajánlásoktól.

Ez a változás szerintem nem kifejezetten rossz. Nem lesz zavaró, és még hasznosak is lehetnek ezek a hirdetések, hiszen jó esetben releváns tartalmat mutatnak, és az Apple kiemelte, hogy az adatvédelmi szempontokat továbbra is szem előtt tartják.

Ti mit gondoltok erről?

Hirdetés
FORRÁSThe Verge
Márkus Marcell
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.