A Xiaomi 14 és a Xiaomi 14 Pro jelenleg még csak Kínában kapható, de ott mindössze 10 nap alatt 1,45 millió darabot adtak el belőlük.
A Wall Street Insights riportja alapján a gyártónak ezt az eredményt az értékesítés kezdete (október 31-e) és november 10 között sikerült elérnie. Ez abszolút rekord a Xiaomi prémium készülékei között.
Az erős számoknak köszönhetően ebben az időszakban (az év 44. hetében) Kínában piacvezető lett a Xiaomi, őt követte a Huawei és a Honor. Érdekes, hogy Európában a Huawei mobilüzletága nagy hasast nyomott, de Kínában továbbra is igen komoly szereplő. Ez persze annak tükrében, hogy ott nem használják a Google szolgáltatásait, nem meglepő.
Kína legnagyobb vásárán (11.11 akciók) a Xiaomi rekordbevételt könyvelhetett el, 22,4 milliárd yüant, ez „kicsivel” több mint 1 billió forintot jelent.
Európában a Xiaomi 14 széria globális változatára vélhetően jövőre számíthatunk, kíváncsian várjuk, hogy milyen lett az első Snapdragon 8 Gen 3-as okostelefon.