Az LG magyarországi leányvállalata 8 fővel indult, mára régiós központtá lettek.
1992-ben alapult meg a dél-koreai GoldStar hazai képviselete. Hogy mi az a GoldStar? Hát az LG!
30 éves évfordulóját ünnepli az LG Electronics Magyar Kft., melynek keretében megismerkedhetünk a cég történetével. Szeptemberben különleges akciókkal és nyereményjátékkal készülnek, melynek részletei az LG weboldalán és Facebook oldalán lesznek elérhetők.
Az LG kezdetben GoldStar volt, majd Lucky-GoldStar lett 1995-ben, innen ered az LG rövidítés, és az azóta is használatos mottó: Life is Good.
A leányvállalat kezdetben a képcsöves tévék forgalmazásával foglalkozott, aztán a termékpaletta egyre szélesedett, manapság pedig már okos, egymással kommunikáló háztartási IoT eszközök is megtalálhatóak a kínálatban.
A vállalat közben régiós központ lett, 2012-ben Varsóból Budapestre költözött a regionális call center, emellett manapság már több, mint 100 dolgozója van a cégnek, a magyar képviselet 3 európai képviseletet irányít és 11 piac tevékenységét koordinálja.
Az LG számos társadalmi ügyben szerepet vállalt az elmúlt 30 évben, többek közt a Bethesda Gyermekkórház három osztályát a teljes fűtési-hűtési rendszert ellátó klímaberendezéssel szerelte fel, korszerűsítette a miskolci kórház koraszülött osztályának infrastruktúráját, dolgozói összefogással televíziókat adományozott az Egyesített Szent István és Szent László Kórház Gyermekintenzív Osztályának, valamint okostelefonokkal segíti a Gyermekleukémia Alapítvány munkáját, a szülők és otthonuktól távol gyógyuló gyermekeik közötti kapcsolattartás.
Nektek milyen LG terméketek van otthon?
A kiemelt képet Stephan Forstmann készítette, forrása: Pixabay