Az új vezérigazgató tervének ez csak a kezdete: logót vált a Nokia, nagy változások jönnek.
A három fázisban végrehajtandó tervezet első része a reset vagyis az újrakezdés, amit az új logó formájában is láthatunk.
A következő fázis a felgyorsulás, így a cég életében most ez következik, az utolsó pedig a növekedés.
Az új logóból eltűnik a kék szín, a helyzetnek megfelelően fog majd alkalmazkodni a környezethez. A Nokiát régen a telefonjaikkal azonosították, ma már egy üzleti technológiai cég és bármennyire is megtévesztő, ez már nem az a Nokia, aki a telefonokat gyártotta, ezt a feladatot 2016-ban a szintén finn székhelyű HMD Global látja el.
A telekommunikációs eszközökön kívül más téren is megerősödne a Nokia, például a privát 5G hálózatok, gyártás-automatizálási eszközök terén, így akár a Microsoft és az Amazon kihívója is lehetne ezeken a terepeken. Lundmark arra utalt, hogy a cég többféle téren is terjeszkedik majd.