Hirdetés

Leszámol a reklámblokkolókkal a YouTube, a júniusi kisebb körben végzett tesztek után globálisan is elkezdtek ultimátumot adni a felhasználóknak.

A platform kommunikációs menedzsere, Christopher Lawton elmondta, hogy a reklámblokkolók megsértik a platform felhasználási feltételeit. A hirdetésblokkolókat használóknak két lehetőségük van: vagy kikapcsolják azt, vagy előfizetnek a YouTube Premiumra, ami többek között reklámmentességet is kínál a zárképernyős lejátszás lehetősége mellett.

Leszámol a reklámblokkolókkal a YouTube - ezek a felhasználó lehetőségei
Két választás van: vagy előfizetünk, vagy nézzük a reklámokat

Ez nem csak figyelmeztetés, a lejátszás megkezdését is megakadályozza a YouTube, komolyan veszik az új stratégiát.

Lawton szerint a globális tartalomgyártók sokszínű ökoszisztémájának támogatását teszik lehetővé a reklámok, így milliárdok juthatnak hozzá a kedvenc tartalmaikhoz a YouTube-on.

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Márkus Marcell
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.