A KFC marketingesei Indiában elemükben vannak, ugyanis egy két napig tartó kampány keretében a Smoky Grilled Wings (füstös grillezett csirkeszárny) doboza drónná alakítható át.

A marketingszöveg így szól a KFC videójában: “Kétféle szárny létezik: amivel repülni tudsz és amit jóízűen megeszel. Szeretnéd mindkettőt?”

A drónt egyszerű összerakni, van hozzá online útmutató és applikáció is, amivel irányítani lehet. A KFO drón azért nem hasonlítható össze egy DJI Mavic Airrel, kamera nincs rajta, inkább csak szórakozni jó vele.

Kár, hogy ilyen nincs Magyarországon. Ez az akció ugyanis csak Indiában, január 25 és 26 között lesz, egyelőre sehol máshol.

Hirdetés
FORRÁSEngadget
Laci
6 éve írok az informatika és a telekommunikáció világáról és 1 éve készítek videókat. Papír szerint mérnök-informatikus vagyok, de a mobilok világa jobban vonz.

2 HOZZÁSZÓLÁS

Comments are closed.