Az Instagram egy új funkciót hozott létre, mégpedig a vállalkozók számára. Ez az újítás lehetővé teszi nekik, hogy minél jobban megismerjék az emberek a cégüket. A vállalatok saját magukat tudják hirdetni az Instagramon.
Az új funkció azoknak lesz elérhető, akik már rendelkeznek üzleti profillal. A profil lehetővé teszi, hogy a cégek kiválasszák a fogyasztókat, amikor a „contact” gombra nyomnak és feladják a hirdetést. Az insight analitikai eszközök abban segítenek, hogy a cég nyomon tudja követni az eléréseket.
A vállalkozások profiljánál választhatunk hívást, szöveges üzenetet vagy e-mailt, valamint térképet is használhatunk.
A vállalkozói profilt kezelő eldöntheti, hogy ki legyen a célközönsége, vagy rábízhatja az Instagramra is. A hirdetés addig van közzétéve, amíg azt a vállalat szeretné.
Ezek az új eszközök lehetőséget teremtenek olyan kis-és nagy vállalatoknak, akik szeretnék hirdetni üzletüket. Az új funkciók elsőként az elkövetkezendő hónapokban az Egyesült Államokban, Ausztráliában és Új-Zélandon érhető majd el, év végéig pedig világszerte működni fog majd.