Ma – a tesztidőszak után – megnyitotta kapuit az első magyarországi Huawei Customer Service Center, ahova bárki bemehet, ha garanciális vagy garancián túli szervizelésre van szüksége Huawei, illetve Honor készülékéhez.
A rendezvényen Stepan Endys, a Huawei fogyasztói üzletágának szerviz menedzsere és Vass Gábor, a TMX Mobile Kft. ügyvezető igazgatója mondott beszédet és nyitotta meg ünnepélyesen a központot.
A Huawei a Komfort Szerviz szolgáltatáson (kijelölt postaponton lehet feladni a javítanivaló készülékeket) felül most saját ügyfélszolgálati központját is megnyitotta Budapesten. Ha valaki nem bízik a postában, akkor itt, a Huawei saját Customer Service Center-ében is leadhatja javításra készülékét, melyet itt, a központban végeznek.
FONTOS! Nem csak kártyafüggetlen készülékeket hozhatnak be az ügyfelek, hanem szolgáltatónál vásárolt modelleket is, legyen az akár garanciális vagy garanciaidőn túli (ezutóbbi feláras), illetve bármilyen Európán belül vásárolt Huawei / Honor készülékkel is el lehet ide látogatni.
A zártkörű sajtórendezvény során lehetőségünk adódott megtekinteni egy Huawei Mate 9 szétszerelési folyamatát, hogyan végzik munkájukat a szakemberek. A fenti képeknél a szakember bemutató jelleggel végezte a szétszerelést, itt nem volt ESD védelem, viszont a szerviztérben laboratóriumi környezetben dolgoznak, minden eszközük, a ruházatuk és a bútorzat is földelt, illetve kesztyűben dolgoznak, hogy az elektronikai eszközökben ne keletkezhessen zárlat. A szerviztérről lent láthattok néhány képet:
A javítást a Huawei hivatalos szervizpartnere, a TMX végzi. A Customer Service Center Budapesten, a József körút 17. (1085, VIII. kerület) alatt található, ahol hétfőtől péntekig 10:00-20:00 között tudják fogadni az ügyfeleket.
Az ügyfélszolgálati központ megnyitásával látszik a Huawei ügyfélközpontú gondolkodása, így az emberek még kényelmesebben intézhetik a szervizelést. Ez természetesen csak a fővárosi ügyfelek számára teszi kényelmessé az ügyintézést, vidéken egyelőre marad a Komfort Szerviz megoldás.