Nemrég írtunk arról, hogy a Media Markt arra kéri a vásárlóit, hogy december 4-től vásárolt Nokia 2 DS készülékeket vigyék vissza, mivel gyári hibát fedeztek fel.
Megkérdeztük a HMD Global hazai képviseletét a hibáról, akik a következő választ adták:
Egyes Nokia 2 készülékek esetében kapcsolódási hibát észleltünk. A probléma feltárása során szoftveres hibát azonosítottunk, ennek alapján OTA frissítést adtunk ki, ami azonnali megoldást jelent.
Tehát, ha észlelitek a fent említett hibajelentéget a készüléknél, akkor keressetek szoftverfrissítést és az elérhető csomagot telepítsétek. Ez a hiba természetesen nem minden Nokia 2-t érint, de ha úgy érzed, hogy téged érint, akkor érdemes frissíteni.
A Media Markt-nál vásárolt termékekkel kapcsolatban érdemes a MM ügyfélszolgálatát keresni.