Aki olvasta, az talán emlékszik arra a cikkünkre, melyben megírtuk, hogy néhány iPhone 6S felhasználó arra panaszkodik, hogy az új iOS 10.1.1 óta a készülék véletlenszerűen kikapcsol, valakinek nem kapcsolt be reggel, miután este kikapcsolta.
Ennek a sztorinak a folytatásaként az Apple kínai weboldalára feltett egy közleményt, melyben kifejti, hogy néhány (Apple szerint kevés) felhasználó váratlan leállásokat tapasztalhatott készülékén. Hogy több információt nyerhessenek erről a problémáról és hogy megtalálhassák a hiba okát, jövő héten egy szoftverfrissítés érkezik, mellyel diagnosztikai adatokat küld majd a készülék a központnak. Ha rájönnek a megoldásra és HA az szoftveres eredetű, akkor ezt javítani fogják egy újabb frissítésben.
Egyrészről ha tényleg szoftveres a baj, akkor ez jó hír, hisz nem kell cserére küldeni a mobilt, hanem csak telepíteni kell az új verziót, másrészről érdekes, hogy az Apple csak a kínai oldalára rakta fel ezt, az amerikaira például nem. Kíváncsiak vagyunk, hogy hová tart ez a történet.