Bár a Tech2 Facebook oldalán is vannak néha hajmeresztő kommentek, ennél is brutálisabbakat látunk most a MediaMarktnál.
Már az is látványos, hogy a cég az utóbbi időben elkezdett mémeket tolni a Facebook-ján és gyakorlatilag egy vicc oldallá alakul át.
Csak hogy néhányat említsünk, ilyen az anonim alkesz gyűlésre járó LED égő, a számokat házasító Peti (kiemelnénk, ahogy az apuka kivasalja a vasalódeszkát 😀 ), a jótakaró, a bakemelő, a “csepp reggae“ vagy éppen a bikinis képet küldő csaj.
Ezek a posztok önmagukban is agyzsibbasztóak. Azonban ami kemény, az inkább alatta zajlik. A MediaMarktnál valaki átment vicces robot módba és mindent lereagál, jellemzően humorosan, termékekkel megfűszerezve. Kicsit olyan, mintha maga a MediaMarkt trollkodna.
Ami egyébként marketing szempontból nagyon érdekes, hogy a userek egymást jelölgetik a poszt alatt, pont úgy, mint egy meme oldal esetén, sőt, többen jelezték, hogy kifejezetten a kommenteket jöttek olvasni.
Eddig azt hittük, hogy csak az ALDI akar itthon vicceskedni, de úgy tűnik, hogy a MediaMarkt (vagy inkább MémiaMarkt?) erősen túltesz ezen.
Mindenesetre mi behaltunk néhány kommenten. 😀 Nektek mi a véleményetek ezekről?