Ahogy az a Vivo által közzétett Weibo posztból kiderült, a vállalat egy új almárkát jelentett be iQOO. A márka alatt valószínűleg csúcstelefonokat fognak értékesíteni a kínaiak és hasonlóan működhet majd mint a Xiaomi Redmi almárkája vagy az OPPO esetében a Realme.

A Vivo készülékek Kínában 1000 és 4000 yuan közötti ársávban mozognak, az iQOO alatt pedig vélhetően 5000 yuan fölötti termékeket dobnak piacra, azonban egyelőre még nincs információ, hogy pontosan mely mobilok lesznek majd a márka palettájában.

Az iQOO-val kapcsolatban csak egy képet osztottak meg, amelyen egy robotnak kinéző egyén bámul le a felhőkarcolókkal tűzdelt, futurisztikus városra középen a legnagyobb toronnyal, amin maga a márkanév áll. Egyelőre ennyit lehet tudni az új almárkáról, reméljük, hogy az MWC-n lesz majd róla szó.