Magyarországon és a világon is egyedülálló szervizközpontot hozott létre a Samsung Magyarország. Az S-Drive névre keresztelt létesítmény a budaörsi TESCO parkolójánál található, nevéből és helyéből is adódóan az ügyfeleknek még csak ki sem kell szállni az autóból, hogy le tudják adni javításra szoruló készülékeiket.
Ilyen máshol nincsen és rádaásul magyar ötlet! Nem kell sorszámot húzni, az ismert gyorséttermi autós megoldásokhoz hasonlóan az ügyfél az ablak elé hajt, elmondja, hogy mi a probléma, aminek jellegétől és megoldásának időigényétől függően akár 2 órán belül el is készülhet a telefon, helyben javítják a Samsung termékeket. Ezidő alatt akár el is lehet végezni a hétvégi nagybevásárlást. Ha kész a készülék, arról SMS-ben vagy emailben értesítik az ügyfelet.
Amennyiben a probléma ott, a helyszinen nem orvosolható eszközhiány vagy bármilyen ok folytán, abban az esetben a közelben lévő, 800 négyzetméteres TMX szervizközpontba továbbítják a készüléket és ott végzik a javítást.
A megnyitón Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója és Kotányi Balázs, a TMX Mobile Solutions Szerviz Kft. elnöke mondott rövid beszédet. Az autós kiszolgálás mellett hagyományos ügyfélszolgálati pontként is működik az üzlet, lehetőség van technikai segítségkérésre, adatmentésre és tartozékvásárlásra is.
A Samsung S-Drive mától (2017. augusztus 17.) nyitva tart és várja az arra tévedő ügyfeleket nyitvatartási időben:
központott? 🙂
Nem mindig veszem észre a typot. Köszi