Az Apple után hirdetéseket tesztel a Google is az alkalmazásboltjában.

Megváltozott felülettel találkozhatnak a felhasználók, ugyanis hirdetéseket tesztel a Google a Play Áruház keresési előzményeiben, ahol a korábbi keresések helyett szponzorált appok jelenhetnek meg.

Az új megjelenésben a megszokott előzménylista helyet jelennek meg alkalmazás hirdetések, amik helyébe csak akkor lépnek a valódi előzmények, ha beírunk egy kezdőbetűt.

Az Apple is bővíti a hirdetési palettát

Az App Store keresőjében eddig is megjelentek szponzorált találatok, amiért az alkalmazás fejlesztője fizet, hasonlóan a Google keresőben található hirdetésekhez.

Várhatóan az App Store főoldalát képező “Ma” menüpontban és az egyes alkalmazások oldalán az “Ezeket is kedvelheti” szekcióban is megjelennek majd szponzorált appok.

Hirdetés
FORRÁS9to5google
Mérnökinformatikát tanulok, szabadidőmben cikkeket írok és videókat készítek. Mindenféle tech téma érdekel, így a Tech2-n olvashattok tőlem mobilokról, közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is.