Nem az első eset, hogy egy nagy gyártónak, jelen esetben a Samsungnak nem sikerül hibátlanra egy szoftverfrissítés. Nemrég a Galaxy A3 (2016) és az A5 (2016) pároshoz érkezett egy kisebb javítás, amely az IMS service stopped” nevű hibát javította ki. Igen ám, de valamilyen oknál fogva a kisebbik modellnél a frissítés után egy elég fura jelenséget tapasztaltak a tulajdonosok.

A telefon ugyanis maximum 85%-ig volt hajlandó feltölteni magát, illetve az akkumulátort, ezzel persze az üzemidő is lecsökkent. Érdekesség, hogy ez a probléma már korábban is felbukkant, még a 7.0 Nougat rendszerre történő átálláskor. Bárhogy is volt, a Samsung reagált a helyzetre és már letölthető és telepíthető a frissítés, persze ahogy eddig is, ezt országonként más és más időpontban jelzi a készülék.

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Több mint egy évtizede foglalkozom telekommunikációval, számos területén dolgoztam már, de bármerre is vitt az utam, az újságírástól nem tudtam és nem is akarok szabadulni.