A Ferrero – a Nutella gyártója – összefogott az Ogilvy & Mather Italia reklámügynökséggel, hogy kidolgozzanak egy tervet a több Nutella eladása érdekében. Az ügynökség ötlete az volt, hogy a csomagolásnál használjanak egy algoritmust.

A Ferrero összegyűjtötte az összes olyan színt, mintát, alakzatot, mely pariban van a mogyorós krém márkájával és az ügynökség szoftverének segítségével 7 millió egyedi borítású üveget készítettek és szállítottak ki Olaszországban.

Ez egy limitált projekt volt, tehát csak Olaszországban kaphatóak ilyen Nutellák, azonban ha megnézitek a képeket, nem mutatna egyik sem rosszul a konyhában, milyen vagány Instagram fotókat lehetne ezekkel a háttérben #reggeli #tízórai #ebédutánifalatozás #uzsonna #vacsora #namégegykanállal

Hirdetés
FORRÁSTheVerge
Kiskorom óta vonzott az informatika és főleg a mobilok világa és ez juttatott el oda, ahol most vagyok, időm nagy részében a YouTube videókkal foglalkozom.