A mai világban az embereknek mindössze 13 milliszekundum is elég ahhoz, hogy megértse, mit ábrázol egy kép, viszont a figyelmüket 8 másodpercnél tovább már nem lehet lekötni.
A millenáris generáció, akik 1980 és 2000 között születtek előszeretettel használnak képeket, és ezeknek a megjelenítését segítő eszközöket gondolataik kifejezésére. Ez egy új kihívás a munkaadóknak is.

Office2016_networkingkollaboracio

A Deloitte tanulmánya szerint azok a munkaadók, amelyek korszerű munkakörnyezetet biztosítanak, nagyobb eséllyeé keltik fel a fiatal munkavállalók érdeklődését. Sokkal elégedettebbek és kevésbé váltják a munkahelyeket is, mint azok, akik a csapatmunkát és az innovációt háttérbe szorító munkahelyeken dolgoznak.

A TalkTalk and Bangor University professor tavalyi kutatása szerint a britek 62 százaléla gyakrabban használja a smiley hangulatjeleket az írott kommunikációban, mint két évvel ezelőtt. A 18-25 éveseknek a 72 százaléka úgy nyilatkozott, hogy könnyebben fejezi ki magát a smiley-knak köszönhetően.

 

Hirdetés
Több éve foglalkozom az okoseszközök világával, eleinte csak az Apple termékek érdekeltek, de ma már szívesen olvasok és írok más okoskütyüről is. Kövess Instagramon: