Hirdetés

Videóval reagált a Samsung az iPad Pro megosztó reklámjára, a félreértelmezhető hirdetés miatt az Apple már bocsánatot kért és a tévében sem adják.

Az iPad Pro reklámjában egy csomó kreatív eszközt, műszaki cikket zúznak össze egy hatalmas préssel, majd megpillanthatjuk az új iPad Prót, ami rengeteg dologra képes – legalábbis ez lett volna az üzenet, de sokan teljesen másképp értelmezték.

A mesterséges intelligencia térhódítása bizonytalanságot szül, különösen a kreatív iparágakban. A reklámnak van egy olyan értelmezési módja is, hogy a technológia eltörli a valódi kultúrát és a kreativitást, ami sokaknak nem tetszett.

A Samsung már korábban is készített trollkodós videókat, most sem tettek másképp: a gyártó új reklámjában egy sérült gitárt láthatunk, amit a Samsung tabletjén megjelenített kotta segítségével keltenek életre egy, az Apple préses reklámjához hasonló, szürke térben. A videó végén olvasható, hogy a kreativitást nem lehet összezúzni, a poszthoz pedig hozzáfűzték, hogy „mi sohasem zúznánk össze a kreativitást”.

Borítókép: részlet a Samsung reklámjából

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Márkus Marcell
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.