Hirdetés

Az Apple visszaszorította a reklámcégek nyomkövetési lehetőségeit a tavalyi iOS-ben, most pedig kibővíti a hirdetésekből származó bevételi forrásait. Jöhetnek a reklámok a rendszeralkalmazásokba.

Manapság már nem újdonság, hogy reklámokkal találkozunk a rendszeren belül. A MIUI tipikusan ilyen, most az iOS rendszer-alkalmazásokba is jöhetnek a reklámok.

Az Apple egyre inkább a szolgáltatásokra koncentrál. Ez az oka annak, hogy a hirdetési bevételeit is növeli a cég. Jelenleg házon belül tesztelik az Apple-nél a Maps keresési találatai közt megjelenő hirdetéseket, javaslatokat.

Jöhetnek a reklámok az Apple Térképekbe - az App Store-ban már vannak

Az iOS, iPadOS, macOS rendszereken megtalálható gyári appokban jelenleg is vannak reklámok: az App Store-ban, a Hírekben, a Részvényekben és az Apple TV+-ban is.

Ezek a hirdetések főként javaslatok, tehát nem kell attól tartani, hogy hatalmas bannerekkel és irreleváns, bezárhatatlan reklámokkal bombáznának minket. Ez a reklám azon fajtája, ami még hasznos is lehet, persze várjuk ki a végét.

Ti mit gondoltok erről? Zavaróak számotokra ezek a hirdetések, vagy volt már olyan, hogy hasznotokra váltak?

A borítókép illusztráció, forrása: Apple

Hirdetés
FORRÁSGSMArena
Márkus Marcell
A Tech2-n főként mobilokról olvashattok tőlem, de közösségi médiáról, streaming szolgáltatókról, Kuo és Gurman elemzéseiről és újabban már okosvécéről is informálódhattok.