Azon kívül, hogy az Apple lerántotta a leplet a legújabb Apple Music reklámról, bemutatásra került 8 új „Shot on iPhone” rész is, ami az Apple legújabb reklámkampánya. Az utolsó hónapban kezdek el újra foglalkozni ezzel a sorozattal, amikor feltöltötték az anyák napjához kapcsolódó videót. Természetesen az összes felvétel iPhone 6s segítségével készült.
Az Apple jó szókásához híven most is a rövidségre törekedett, hiszen egyik videó sem lépi túl a 16 másodpercet. A cég ezekkel a rövid filmekkel szeretné népszerüsíteni az iPhone kameráját és főbb funkcióit, pl.: a Slo-Mo-t.
A videó forrása megtalálható a címben, de a mű végén is. Tavaly egyébként egy fotókönyvet kaptak azok a fotósok, akik képét beválogatta az Apple az akkori kampányába.
A „Shot on iPhone” sorozat elég nagy népszerűségnek örvend tavaly óta. Most pedig élvezzétek a remekműveket: