Hirdetés

A munkálatok előrehaladtával, az Apple egyre több és több mérnököt toboroz más neves autógyártó cégektől. Mint például a méltán híres Tesla, Ford, GM, Volkswagen de a Bosch-tól is sikerült átcsábítania dolgozókat. Hisz az Apple célja egy elektromos autó megalkotása, mely felveszi a versenyt a még most igen kicsi konkurens piaccal szemben. Valamint minden „átigazolás” bepillantást enged a fejlődésbe és megerősíti a rajongókat/olvasókat abban, hogy az óriás vállalat egy olyan területen is maradandót szeretne alkotni, mint az autógyártás. Gőzerővel dolgoznak a prototípus megalkotásán, annak alkatrészeinek tervezésén és egységgé alakításán.

carsilhouette-800x410A volt Tesla alkalmazott, David Masiukiewicz nemrég hagyta el korábbi vállalatát, hogy csatlakozzon az Apple-höz. Ott egy „Senior CNC programmer” állást töltött be, így a prototípusok megszületésénél bábáskodott. Az Apple-nél sem fog sokban változni a betöltött szerepe, titulusa a „Senior Model Maker” lesz a „Product Realization Lab” (Termék megvalósítási laboratórium) részlegen, ahol a cupertinoiak tervezik és fejlesztik az alkatrészeket az új Macekhez, iPhoneokhoz és iPadekhez. S hogy miért hagyta ott a Teslát? Masiukiewicz az egyik közösségi médiumon válaszolt a kérdésre: „Az Apple több nyomós indokot is felsorakoztatott, hogy nekik dolgozzak.”

Kevin Harvery tavaly csatlakozott az Apple-höz, előtte pedig az Andretti Autosport tervezőmérnöke volt. Jelenleg pedig szintén a Product Realization Lab osztályon dolgozik. Se Harvey, se Masiukiewicz nem erősítette meg, hogy egy az Apple által tervezett és piacra szánt autón dolgoznak. De ha előzőleg betöltött pozícióikat nézzük nehéz elhinni, hogy a következő iPhone vagy iPad modellen dolgoznak.

Egy ennél is újabb hír, hogy a Tesla korábbi alelnöke Chris Porritt szintén elhagyta a céget és az Apple berkeit erősíti, s talán kulcsszerepet játszhat az Apple Car fejlődősében.

 

Hirdetés
FORRÁSMacrumors
Zola
Techbolond, újságíró, jöhet minden, ami telefon, táblagép vagy notebook