Egy kínai jelentés szerint a Lenovo nem fog több ilyen márkájú mobilt kiadni, kizárólag a szintén saját tulajdonban levő Moto márkanév alatt fog megjelentetni új készülékeket, viszont a laptop és PC szegmensben továbbra is a Lenovo márkajelzés marad. Erre a vállalat nem túl jó pénzügyi eredményei miatt volt szükség.
Az okostelefon eladások (Lenovo és Moto is) évről évre 2 milliárd dollár értékben esnek vissza. Ennek ellenére maga a Lenovo minden negyedévben 20%-kal nő. A vállalat vezérigazgatója, Yang Yuanqing elmagyarázta, hogy a vállalat ereje nem az okostelefonokban, hanem a számítógépekben van, ez a piac minden évben a teljes jövedelem 70%-át hozza.
Kíváncsian várjuk, hogyan reagál a piac a brand váltásra, változik-e és ha igen jó irányba változik-e helyzet a Moto márkanévvel a Lenovo a mobilipacon. A végére egy kis nosztalgia: