Hirdetés

Ahogy az minden határidős dologgal szokott lenni, az emberek többsége az utolsó napokra hagyja az adategyeztetést. Az adategyeztetés határideje június 30, így rekordmennyiségű ügyfél keresi fel a Telenor honlapját és üzleteit. Valószínű a fennmaradó idő nem lesz elég arra, hogy minden ügyfél elvégezze a szükséges adminisztrációt, így a vállalat július 1. utáni lekapcsolást követően biztosítja, hogy az ügyfelek visszakaphassák a korábbi hívószámukat és egyenlegüket.

„Feltöltőkártyás ügyfeleink nagyon fontosak a számunkra, ezért mindent elkövettünk, hogy minél több csatornán, a lehető legtöbb ügyfél adategyeztetését időre elvégezzük. Egyértelmű azonban, hogy több tízezren nem fogják tudni elvégezni az ügyintézést. Természetesen meg kell felelnünk a törvényi előírásoknak, de ez nem jelenti azt, hogy beletörődünk abba, hogy ügyfeleink elveszítsék hívószámunkat és egyenlegüket. Ezért a kötelező lekapcsolás után 60 napig lehetőséget biztosítunk az ügyfeleknek, hogy az üzleteinkben, új szerződéskötéssel visszakaphassák eredeti hívószámukat és egyenlegüket.”– mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

A Telenor köteles lesz július 1-jén lekapcsolni a nem egyeztetett SIM kártyákat, így ezek az ügyfelek nem fogadhatnak, illetve indíthatnak hívást, SMS-t, csak a 112-es segélyhívót hívhatják majd. Ha azonban szeptember 1-ig felkeresik valamelyik Telenor üzletet és új szerződést kötnek, a korábbi telefonszámukat és egyenlegüket is visszakapják. Ez főként az idősebbeknek segítség, akik nem tudnak június 30-ig eljutni az üzletekbe.

Aki június 30-ig  a Telenor weboldalán intézi az adategyeztetést, ajándék 500 MB adatot és hálózaton belüli lebeszélhető 20 percet kap ajándékba.

Hirdetés
Ildi
Több éve foglalkozom az okoseszközök világával, eleinte csak az Apple termékek érdekeltek, de ma már szívesen olvasok és írok más okoskütyüről is. Kövess Instagramon: