Az eMAG is sikeresen zárta a Black Friday-t. Idén november 25-én lehetett a webáruházban megvásárolni az akciós termékeket. Rekordszámú terméket adott el a cég, összesen 5,3 milliárd forint bevételük lett a fekete péntek alatt, ami 65 százalékponttal magasabb az előző évhez viszonyítva, valamint a tavalyi évben “csak” 187 ezer termék talált gazdára, idén viszont több mint 350 ezer. A nagy forgalom ellenére az oldal zökkenőmentesen működött.

„Az akció indulásakor 130 ezer látogató volt az oldalunkon, ami 30 százalékkal magasabb, mint tavaly. Számos terméket értékesítettünk kevesebb, mint egy perc alatt. Ez is bizonyítja, hogy ügyfeleink megfogadták tanácsunkat és a kosárba helyezték megvásárolni kívánt termékeiket a vásárlói esemény kezdete előtt. Az idei Black Friday meglepetés kategóriája, az utazási csomagajánlat rendkívül népszerű volt a vásárlók körében, hiszen 984 megrendelés érkezett. Az oldal látogatói a televíziók, laptopok és okostelefonok iránt is fokozott érdeklődést mutattak” – tájékoztatott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere. – „Kibővítettük az eMAG raktár kapacitását és 2850 teherautó gondoskodik a Black Friday alatt érkezett megrendelések kiszállításáról, hogy december 5-ig minden ügyfelünk megkapja a megrendelt terméket.”

<

p style=”text-align: justify;”>Az eMAG Black Friday legnépszerűbb termékei:
32 061 darab kis és nagy háztartási eszköz
28 230 darab játék
11 007 darab telefon
9 739 darab televízió
10 102 darab parfüm
4 103 darab laptop

Az idei Black Friday az eMAG Marketplace partnereinek is sikeres eredményeket hozott, akik több mint 53 ezer terméket adtak el, ez az összes rendelés 17 százalékát jelenti. A Clatronic átlagos rendelési értéke 8.367 Ft volt, összesen 1.842 terméket rendeltek. A legnépszerűbb termék a ‘Clatronic KM3632 PIROS konyhai robotgép’ volt.

„Nagy bizalommal vártuk az idei eMAG Black Friday akciót. Különösen fontos számunkra, hogy kiváló partnerekkel, kiemelkedő eredményeket érjen el a Clatronic márka az online kereskedelmi piacon. Az eMAG tökéletes Marketplace partner számunkra. A Clatronic már a reggeli órákban kimagasló eredményeket mutatott a hazai e-kereskedelem legnagyobb éves eseményén. 3 óra alatt közel 500 megrendelés érkezett, amit további 1500 megrendelés követett. Ez számottevő a hazai háztartási és konyhai kisgépek piacán is. Bízunk benne, hogy sok ember ünnepét tudjuk boldoggá tenni, az eMAG-gal közösen” – számolt be a Clatronic márka hazai forgalmazója.

A Professional Outlet Kft. átlagos rendelési értéke 104.590 Ft volt, összesen 1.156 terméket adtak el. A legnépszerűbb eladott ajánlatuk a ‘Törökország, Antalya: Nashira Resort Hotel & SPA *****’ wellnessajánlat volt.

„A Professional Outlet utazási iroda örömmel vett részt az eMAG Black Friday akcióban, ami várakozáson felüli megrendelést hozott, így a cégünk a későbbiekben is szívesen részt vesz olyan kampányokban is, mint az Árak forradalma vagy az Őrült napok” – fogalmazott a cég képviselője.

A Gyerekjátékok.hu átlagos rendelési értéke 5.628 Ft volt. Összesen 1.323 terméket adtak el, a leggyakrabban eladott termékük pedig az ‘Iplay Játszósátor alagúttal’ volt.

„Felülmúlta a várakozásainkat az idei Black Friday. A vásárlók kosarában már az akciók indulásakor is rengeteg árucikkünk volt és az első egy órában számos slágertermékünk is elfogyott. Magas aktivitás jellemezte a látogatókat a nap folyamán, ez pedig a töretlenül felfelé ívelő vásárlások számában is megmutatkozott. Összességében egy igazán sikeres akciót zártunk, jövőre is csatlakozni fogunk a Black Friday kezdeményezéshez” – mondta el a Gyerekjátékok.hu vezetője.

 

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
MEGOSZTÁS