A választ a hordható eszközök piacán kell keresni, amin az Apple 2017 első negyedévében egészen elképesztő, 53%-os részesedést szerzett magának. A tavaly esztendő végén még a Fitbit próbálta visszaszerezni a korábban birtokolt első helyet, ám most már a második helyről is lecsúsztak, hiszen a cég általi 12,1%-ot a Samsung túlteljesítette a maga 12,8%-val.

A Strategy Analytich elemzőcég szerint az Apple a Watch-csal, a Samsung pedig a Gear S3-mal ér el szép sikereket, ennek ellenére tényleg döbbenetes, hogy mekkora előnyt kapart össze magának a cupertinói vállalat. Az eszközök között komoly a különbség, hiszen más a kijelzőtechnológia, a rendszer, de ez biztos, mindkettő remek modell lett.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
MEGOSZTÁS
Tamás Zsolt

Sok éve dolgozom már mobilkommunikációs szegmensben, az újságírás és a rádiózás a szenvedélyem, a sales a munkám részét képezi, a jogi tudás pedig a mindennapjaimat segíti.