Faceliften esett át az ikonikus brit luxusterepjáró, a Range Rover. Külsőleg csak finoman nyúltak hozzá, szemből megújult a lökhárító és a hűtőrács kinézete, valamint immár Pixel-lézer fényszórókat is kérhetünk az autóhoz. Hátul szintén új lámpák jelzik, hogy a frissített változatot látjuk az utakon.

Belül nagyobb változásoknak lehetünk szemtanúi, hiszen a Velar modellben debütált dupla, 10 hüvelykes érintőkijelzős középkonzol ide is bekerült. Ezen keresztül vezérelhetjük az autó szinte összes funkcióját, a fizikai gombok szinte teljes mellőzésével. Új, akár 24-féle irányban(!) állítható ülések, indításkor kiemelkedő sebességváltó-kapcsoló és átalakított ajtópanelek is fogadják a beülőt.

No és elképesztő luxus is, hiszen akár négyszemélyes változatot is kérhetünk, ekkor a hátul ülők ugyanolyan luxusfotelekben terpeszkedhetnek, mint elöl, sőt a fejtámlákba épített 12 hüvelykes kijelzőkön felül lábtámasz, 4G WiFi hotspot, számos töltőcsatlakozó, illetve 25-féle(!) masszázsprogram közül is választhatnak.

A motorháztető alatt is dolgoztak a mérnökök, a legfontosabb újítás a plug-in hibrid kivitel megjelenése. Ennél egy 2 literes, négyhengeres turbós benzinmotort kapunk, a villanymotorhoz pedig egy 13,1 kWh-s akkumulátor tartozik. A rendszer összteljesítménye 404 lóerő és 640 Nm, így a 0-100 gyorsulást 6,4 másodperc alatt letudja a hatalmas test. Teljesen elektromos módban akár 51 kilométert képes megtenni, ezzel itthon jogosult lesz a zöld rendszámra is.

Akinek a pénz (és a környezetvédelem) nem kérdés, választhatja az SVAutobiography Dynamic kivitelt, ebben az esetben egy 5 literes, kompresszoros V8-as mozgatja az autót. Az 5,1 másodperces gyorsuláshoz az 565 lóerő és a 700 Nm-es nyomaték segíti hozzá a hatalmas testet. A megújult Range Rover már rendelhető a kereskedéseknél, árakról a gyártó nem közölt adatokat.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
FORRÁSCarscoops
MEGOSZTÁS
Rusi

Több mint egy évtizede foglalkozom telekommunikációval, számos területén dolgoztam már, de bármerre is vitt az utam, az újságírástól nem tudtam és nem is akarok szabadulni. :)