A LogMeIn magyar startupból mára már nemzetközi céggé nőtte ki magát. IT nagyvállalatként 28%-kal növelte a 2. negyedéves teljesítményét.

Magyarország első startupja, ami nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát 2016. 2. negyedévében 83.3 millió dollár bevételre tett szert, ami 28%-kal több, mint tavaly ilyenkor. A LogMeIn itthon 370, külföldön több ezer embert foglalkoztató cég, nagy sebességre kapcsolt, hiszen jelentős létszámbővítésen esett át a budapesti iroda, és a nemzetközi porondon pedig a Citrix GoTo nevű leányvállalatával egyesült.

LogMeIn-Logo

A vállalat elsősorban távelérés és IT biztonság területén a nemzetközi piac élmezőnyébe tartozó magyar gyökerű cég. A korrigált adózás előtti eredménye 21.4 millió dollár, ami 14.6 millió dolláros növekedést jelent az előző év 2. negyedévéhez képest. A LogMeIn az elkövetkezendő időszakra még derűlátóbb, és még nagyobb növekedést várnak. Az egész éves bevételt 333-335 millió dollárra becsülik.

Hazánk első startup cégéből kinőtt IT nagyvállalata megállíthatatlanul fejlődök mind itthon, mind a nemzetközi porondon. A cég agyaként emlegetett fejlesztői részlege nagy részben itthon működik, éves szinten 20%-kal növekedik a létszámot tekintve, aminek eredményeképpen kibővítették a a fővárosi főépületet. A Citrix GoTo nevű spin-off céggel pedig egyesült, így tovább gyarapodott a távelérésre specializálódott részleg is.

A LogMeIn világszinten több, mint 1050 embert foglakoztat és 11 irodát tart fent Sydneytől az USA-n át Dublinig. Magyarországon a főváros mellett Szegeden és Debrecenben összesen 370 fő dolgozik, döntő számban informatikusok. A LogMeIn IT megoldásai olyan partnereket szolgálnak ki a globális piacon, mint a HP, Microsoft, Walmart, GE vagy KFC.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
MEGOSZTÁS
Tamás Zsolt

Sok éve dolgozom már mobilkommunikációs szegmensben, az újságírás és a rádiózás a szenvedélyem, a sales a munkám részét képezi, a jogi tudás pedig a mindennapjaimat segíti.