Nemcsak a mobilipar fejlődik rohamosan, hanem a gépjárművek fedélzeti rendszere és felépítése is sokkal előrébb tart, mint amire bárki számított volna évekkel ezelőtt. A szigorú emissziós normák miatt az autógyártóknak is lépniük kellett, hiszen nagyon komoly megkötések vannak már egy új négykerekű megalkotásánál, rengeteg szabálynak kell megfelelni. A károsanyag kibocsátás limitálásának nehéz megfelelni, a legjobban viszont az elektromos autók képesek erre, amik nyilván egyáltalán nem szennyezik a környezetet.

Ezeknek a gápjárműveknek az ára nem alacsony, viszont a zöld rendszámért járó ingyenes parkolás és a szintén ingyenes töltés miatt elég sokat vissza tud rakni a pénztárcába. De hogyan kell ezeket az autókat tölteni? Mi a különbség a ChaDeMo és a Type2 csatlakozó között? Egyáltalán hogy lehet ELMŰ állomásnál elindítani a töltést? Ezekre és még más fontos kérdésekre kerestük a választ a fenti videóban.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
MEGOSZTÁS
Tamás Zsolt
Sok éve dolgozom már mobilkommunikációs szegmensben, az újságírás és a rádiózás a szenvedélyem, a sales a munkám részét képezi, a jogi tudás pedig a mindennapjaimat segíti.