Miről szól manapság a közösségi média? Sztorik, live, sztorik, live. Szinte az összes platformon elérhetők ezek, de nem értem, hogy mi szükség van rá? Az addig rendben van, hogy adjuk meg a lehetőséget a választásra, hogy ha valaki Instagramon vagy Facebookon szeretne élő közvetítést csinálni, de ez a sztorizás (Napom funkció) a Snapchaten és az Instagramon tök jól működött és még működik is, hisz rengetegen használják.

Jól tudhatjátok ti is, hogy ezek sikerét látva Zuckerbergék úgy döntöttek, hogy behozzák a sztori funkciót a Messengerbe, amit még úgy ahogy használnak az emberek, de aztán integrálták a Facebookba is, ami teljesen külön van a Messenger-sztoriktól. Egyre kevesebb hasznos interakció zajlik a közösségi oldalon, az emberek nagy többsége már rutinból csak pörgeti és pörgeti. A statisztikák javítása miatt jöttek be a reakciógombok, illetve nemrég a Facebook-sztori, ami már nem olyan nagy siker.

Akárhányszor töltöm be egy nap az appot, maximum 1 ismerőstől látok Facebook-sztorit, senki más nem csinál. Vajon mennyi idő kell, míg Zuckerberg rájön, hogy ez már felesleges volt és kiveszik? Nálatok mi a helyzet? Hányan használják ezt a funkciót? Szavazz vagy írd meg kommentben.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
MEGOSZTÁS
Laci

Lassan 5 éve írok, és ez nem is fog változni mostanság. Papír szerint mérnök-informatikus vagyok, de a mobilok világa jobban vonz.