Nem az első eset, hogy egy nagy gyártónak, jelen esetben a Samsungnak nem sikerül hibátlanra egy szoftverfrissítés. Nemrég a Galaxy A3 (2016) és az A5 (2016) pároshoz érkezett egy kisebb javítás, amely az IMS service stopped” nevű hibát javította ki. Igen ám, de valamilyen oknál fogva a kisebbik modellnél a frissítés után egy elég fura jelenséget tapasztaltak a tulajdonosok.

A telefon ugyanis maximum 85%-ig volt hajlandó feltölteni magát, illetve az akkumulátort, ezzel persze az üzemidő is lecsökkent. Érdekesség, hogy ez a probléma már korábban is felbukkant, még a 7.0 Nougat rendszerre történő átálláskor. Bárhogy is volt, a Samsung reagált a helyzetre és már letölthető és telepíthető a frissítés, persze ahogy eddig is, ezt országonként más és más időpontban jelzi a készülék.

A cikk létrejöttében közreműködött a Telenor Hipernet hálózata.
FORRÁSGSMArena
MEGOSZTÁS
Rusi
Több mint egy évtizede foglalkozom telekommunikációval, számos területén dolgoztam már, de bármerre is vitt az utam, az újságírástól nem tudtam és nem is akarok szabadulni. :)